İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜKLERİNİN BÜTÇE ÖDENEKLERİ, GİDERİNİN KARŞILANMASI VE BİRİMLER ARASI TAŞINIR DEVRİ

BÜTÇE VE MUHASEBE BARTIN İL ÖZEL İDARESİ 6 AĞUSTOS 2012 PAZARTESİ

Soru

İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğüne Büro mobilyası (bedelsiz) hibe edilmiş ve Bizden demirbaş kaydının yapılması isteniyor. Kullanmamız gereken hesaplar konusunda yardımcı olur musunuz?

Özkay SİNOPLU, Mali Hizmetler (Buro görevlisi) Bartın İl Özel İdaresi - Merkez / BARTIN

Cevap

5902 sayılı Afet Ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığının Teşkilat Ve Görevleri Hakkında Kanunun 8. maddesinin birinci fık-rasında, “İllerde, il özel idaresi bünyesinde, valiye bağlı il afet ve acil durum müdürlükleri kurulur. Müdürlüğün sevk ve idare-sinden vali sorumludur” denilmiş; aynı maddenin 13.02.2011 tarih ve 6111 sayılı Kanunun 185. maddesi ile değişik üçüncü fıkrasında, “İl Afet ve Acil Durum Müdürlüklerinin harcamaları, il özel idarelerinin bütçelerine bu amaçla konulacak ödenekten yapıl...