Mahalli İdareler Harcama Belgeleri Yönetmeliğinin 4. maddesinde yer alan; ödeme belgesinin en az üç nüsha düzenleneceği, ilk nüshasının bu Yönetmelikte belirtilen eki kanıtlayıcı belgeler ile birlikte istendiğinde Sayıştay’a gönderilmek, ikinci nüshasının ise saklanmak üzere muhasebe birimine verileceği, üçüncü nüshanın da harcama biriminde muhafaza edileceği hükmünde herhangi bir değişiklik yapılmamıştır. Bu bağlamda Yönetmelik hükmüne uygun işlem yapmaya devam edilmesi gerektiği düşünülmektedi...
Sayın Kullanıcı,
bu soruya verilmiş cevap metninin tamamını görüntüleyebilmek için "Üye Girişi" yapmalısınız.
Soru Cevap uygulamasında yeni bir hesap oluşturun
veya giriş yapın.