SÖZLEŞMELİ PERSONELİN EK ÖDEMESİ

SÖZLEŞMELİ PERSONEL KIRKAĞAÇ BELEDİYESİ 10 TEMMUZ 2012 SALI

Soru

2008 yılından beri sözleşmeli personel olarak istihdam edilmekteyim. 2010 yılı ocak ayından itibaren ek ödeme almaya başladım. 2008 yılı ve 2010 yılı arasında almadığımız ek ödemeler için kurumuma müracaat ettim. Alınmayan ek ödemeleri kurumum nasıl ödeyecek mali hizmetler müdürlüğü nasıl bir yol izleyecek. Benim gibi diğer sözleşmeli arkadaşla da mağdur. Yardımcı olursanız seviniriz.

Fatih ADAR, Fen İşleri Müdür V Kırkağaç Belediyesi - Kırkağaç / MANİSA

Cevap

375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Ek 9. maddesi uyarınca “Sözleşmeli Personele Ek Ödeme Yapılmasına Dair Karar” 10.01.2012 tarihli ve 28169 sayılı Resmi Gazetede yayımlanmış bulunmaktadır. Anılan Kararın 1. maddesinin (b) bendinde “Belediyeler, il özel idareleri ve mahalli idare birliklerinde 03.07.2005 tarihli ve 5393 sayılı Kanunun 49. maddesinin üçüncü fıkrası, 22.02.2005 tarihli ve 5302 sayılı Kanunun 36. maddesinin üçüncü fıkrası ve 26.05.2005 tarihli ve 5355 sayılı Kanunun 22. maddesi...